Informacija pirkėjui

Pardavėjas:

Elektroninę parduotuvę administruoja ir Jūs pirkimo pardavimo sutartį sudarote su:

 

Dainiumi Černiausku

Individualios veiklos pažyma Nr. 222711

El. paštas: info@tavokaroliukai.lt

Banko sąskaitų numeriai:

LT947300010077277779 - AB Swedbank

LT497044000668612653 - AB SEB bankas

EVP9710001177704 - Paysera.



 

Pirkdami internetinėje parduotuvėje www.tavokaroliukai.lt Jūs laikomi susipažinę ir sutinkate

su žemiau nurodytomis pirkimo sąlygomis ir garantijomis.

 

1. KAIP PIRKTI:
 

1.1. Naršydami po parduotuvę išsirinkite jums patikusią prekę.
 

1.2. Prekių kainos pateikiamos lentelėje prie prekės aprašymo. Kiekvienos prekės kainos

pateikiamos už nurodyto dydžio prekės pakuotę (pvz. 5 vnt. tam tikrų karoliukų, 100 cm vielutės

ir pan.) priklausomai nuo įsigyjamo prekių pakuočių kiekio.

Prisiregistravusiems pirkėjams prekių kaina krepšelyje nurodoma su pritaikyta turimo dydžio

Lojalaus kliento nuolaida.

 

 

1.3. Įsidėkite prekes į krepšelį paspausdami mygtuką “Į krepšelį”. Tai nereiškia, kad Jūs tas

prekes ar tokį jų kiekį įsipareigojate pirkti. Spustelėję ant "Krepšelio" savo užsakymą bet

kada galėsite koreguoti arba atšaukti, keisti vienas prekes kitomis. Jums palikus parduotuvę,

prekių rezervacija anuliuosis.
 

Jūsų patogumui į krepšelį įdėtas prekes visada matysite kairėje viršutinėje ekrano dalyje.
 

1.4. Išsirinkus visas norimas prekes paspauskite “Perku”. Jeigu perkate mūsų parduotuvėje pirmą

kartą ir nesate prisiregistravęs, Jūsų paprašys įvesti asmeninius duomenis - vardą, pavardę,

adresą, pristatymo adresą, telefoną, el. paštą. Jūsų užsiregistravimo svetainėje duomenys yra

išsaugomi, tad perkant vėliau užteks įvesti vartotojo el. pašto adresą ir slaptažodį. Jeigu

mūsų parduotuvėje perkate ne pirmą kartą, paspaudus “Perku” įveskite savo el.pašto adresą bei

slaptažodžį, kuriuo jau esate užsiregistravęs. Nepriklausomai nuo to, kokį siuntimo adresą

esate įvedęs anksčiau registruodamasis, kiekvienu nauju pirkimo atveju adresą, kuriuo šį kartą

siųsti prekes, galėsite keisti. Patvirtindami pirkimą visada atidžiai pasitikrinkite įvestus

duomenis. Mes neatsakome, jeigu prekės bus prarastos siuntimo metu dėl pirkėjo neteisingai

įvesto pristatymo adreso.
 

Mes garantuojame asmens duomenų apsaugą ir įsipareigojame naudoti pateiktus duomenis tik

tinkamam užsakymo vykdymui.
 

 
 

2. PRISTATYMAS.

 

Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje darbo dienomis ir valandomis. Pristatymo

kaina priklauso ne nuo siuntinio svorio, o nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo ir užsakymo

dydžio. Pristatymo būdus ir kainas pamatysite ir galėsite pasirinkti prieš patvirtindami užsakymą.
Pristatymo terminas skaičiuojamas nuo sekančios darbo dienos po

siuntinio išsiuntimo. Apie siuntinio išsiuntimo momentą pirkėjai informuojami automatine el.

žinute.  

 

Jeigu po mūsų el. pranešimo, pranešančio apie jūsų siuntinuko išsiuntimą, gavimo praėjus

savaitei siuntinuko dar negavote, praneškite apie tai mums el. paštu info@tavokaroliukai.lt ir

mes jums suteiksime jūsų pašto siuntos numerį. Turėdami šį numerį Lietuvos pašto tinklalapyje

adresu http://www.post.lt/lt/?id=553 galėsite pasitikrinti kur yra jūsų siuntinukas. Mes

negalime kontroliuoti ar kaip nors įtakoti Lietuvos pašto veiklos ir neatsakome už Lietuvos

pašto tarnybų uždelsimą pristatyti jums skirtus siuntinius.

 

Dėl pristatymo už Lietuvos teritorijos ribų arba kitokių ypatingų pristatymo sąlygų susisiekite

su mumis individualiai.

 
 

3. APMOKĖJIMAS.
 

Apmokėti už pasirinktas prekes šiuo metu galite banko pavedimu. Apmokėjimo grynais pašto

kurjeriui pristatymo metu mes netaikome.
 

Patvirtinus pirkimą Jums bus iš karto išsiųstas el. laiškas su detalia sąskaita, kurią apmokėti

privalote per tris darbo dienas bet kuriame banke. Neatlikus pavedimo per nurodytą laiką,

prekių rezervacija bus anuliuojama. Apie numatomą rezervacijos anuliavimą mes paprastai dar

pranešame atskira el. žinute.
 

UŽSAKYMAI PRADEDAMI VYKDYTI TIK GAVUS APMOKĖJIMĄ.
 

 
 

4. INFORMAVIMAS APIE PRIIMTĄ UŽSAKYMĄ.
 

Apie gautą ir patvirtintą, vykdomą ir išsiųstą Jūsų užsakymą mes nedelsiant informuosime Jus

elektronine žinute Jūsų nurodytu elektronio pašto adresu. Jeigu negaunate pirmojo laiško,

patikrinkite ar blokuotas pašto serverių “šiukšlių” filtrų laiškas nepateko į „šiukšlyną“.

Jeigu mūsų laiško nebus ir „šiukšlyne“, susisiekite su mumis skiltyje “Kontaktai” nurodytais

kontaktais.
 

 
 

5. GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS.
 

Pirkimui mūsų internetinėje parduouvėje yra taikomi visi teisiniai reikalavimai, garantijos ir

vartotojų teisių apsaugos mechanizmai, kaip ir įsigyjant prekes įprastoje parduotuvėje.
 

Jeigu jums nepatiko įsigyta kokybiška prekė (prekės) – ją (jas) galite grąžinti. Grąžinti

nepažeistą, nesugadintą ir nenaudotą prekę galite per 14 kalendorines dienas nuo prekės

pristatymo dienos pranešę mums apie prekės grąžinimą el. paštu info@tavokaroliukai.lt arba

laišku nurodytu įmonės adresu IR ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo

dienos grąžinę mums gautą prekę (prekes). Nurodytais terminais grąžinus kokybišką prekę, jūsų

pasirinkimu mes ne vėliau kaip per 5 darbo dienas grąžinsime į jūsų banko sąskaitą šios prekės

kainą arba suteiksime atitinkamo dydžio nuolaidą sekančiam pirkimui. Prekių pristatymo išlaidos

negrąžinamos ir tenka kokybiškas prekes grąžinančiam pirkėjui. Atkreipiamas dėmesys, jog

grąžinama turi būti visa prekės pakuotė, ty. pvz. jei pakuotę sudaro 20 karoliukų, grąžinama

turi būti visa pilna pakuotė – 20 karoliukų. Siekiant tinkamai identifikuoti grąžinamas prekes

bei užtikrinti saugų jų siuntimą, prekės privalo būti grąžinamos pradiniame įpakavime su prekės

kodu bei dėžutėje, kuriuose buvo gautos. Jeigu buvo įsigytos kelios tos pačios prekės pakuotės,

gali būti grąžinama viena ar kelios pilnos pakuotės, t.y. pirkėjas nėra įpareigojamas grąžinti

visas įsigytas pakuotes. Pirkėjui nesilaikant visų nurodytų grąžinimo sąlygų mes

neįsipareigojame sumokėti pirkėjui grąžinamos prekės kainą ar kitokiu būdu jos kompensuoti.
 

Jeigu prekė (prekės) grąžinamos dėl jų defektų ar trūkumų, taikoma įstatymo numatyta tvarka.

Jei pastebimas prekės defektas ar trūkumas, pirkėjo pasirinkimu prekė gali būti pakeičiama

kita, arba prekė grąžinama grąžinant pirkėjui jos pirkimo kainą, arba prekė pasiliekama ir

pirkėjui suteikiama atitinkama nuolaida. Atsižvelgiant į mūsų parduotuvėje parduodamų prekių

specifiką, atkreipiame dėmesį, jog tos pačios rūšies rankų darbo gaminių trūkumais ar

taisytinais defektais nelaikytini gaminių nežymūs dydžių, atspalvių, raštų, kitų puošybinių

elementų skirtumai, išryškėjusi naturalių perlų, koralų, kriauklių, pusbrangių akmenų naturali

tekstūra bei jos skirtumai ir pan.
 

Grąžinant nekokybiškas prekes privalote informuoti mus apie jų grąžinimą, tinkamai supakuoti ir

grąžinti prekes (t.y. visą pakuotę su rasta nekokybiška preke) tokiais pat terminais ir visomis

tokiomis pat sąlygomis, kaip nurodyta aukščiau grąžinant kokybiškas prekes.